עמק הבכא אביגדור קהלני / Facebook : עמק הבכא קיבל הארה והכרה שתוארו בכתובים לאור הקרב ההרואי של מגד 77, סאל אביגדור קהלני.

עמק הבכא אביגדור קהלני / Facebook : עמק הבכא קיבל הארה והכרה שתוארו בכתובים לאור הקרב ההרואי של מגד 77, סאל אביגדור קהלני.. קהלני אמר את הדברים על רקע כוונת הצבא לשלב נשים במערך הלוחם של חיל השריון. גנרלים בתגובה לדברים אמר קהלני: נותרנו ארבעה טנקים בעמדות תצפית וכוננות. בין היתר פוגשים התלמידים באנדרטת עז77 אל מול עמק הבכא את אביגדור קהלני. השדה החרוש תלמים של אדמת הבזלת האפורה התלהט והלך, וכל שאני זוכר הוא פקודות של סע קדימה, אחורה, עצור ופקודות אש.

קהלני אמר את הדברים על רקע כוונת הצבא לשלב נשים במערך הלוחם של חיל השריון. המיתוסים הגדולים ביותר במלחמות ישראל הוא קרב עמק הבכא ברמת הגולן, בעיצומה של מלחמת יום הכיפורים. גדוד 77 של חטיבה 7, בפיקודו של סאל אביגדור קהלני, הצליח לבלום את הצבא הסורי. הקרב בעמק הבכא, בו הביסו טנקים ישראלים בודדים כוח סורי עדיף, נחשב עד היום לסמל לניצחון הנחישות ורוח ההקרבה. כוח השריון העיקרי שעמד בקרב ההגנה מול הסורים היה גדוד 77 של חטיבת השריון הסדירה 7, בפיקודו של סאל אביגדור קהלני, והשתתף בו גם כוח מחטיבה 188.

עמק ×
עמק ×"×'כא Mp3 from i.ytimg.com
כוח השריון העיקרי שעמד בקרב ההגנה מול הסורים היה גדוד 77 של חטיבת השריון הסדירה 7, בפיקודו של סאל אביגדור קהלני, והשתתף בו גם כוח מחטיבה 188. חלק מטנקי הגדוד, בפיקודו של אביגדור קהלני, המגד, הועסק במשימות נואשות אחרות. בעקבות הלחימה קיבל קהלני את עיטור הגבורה וכתב את הספר עז 77. בעל עיטור הגבורה ממלחמת יום הכיפורים, עיטור המופת ממלחמת ששת הימים, ועיטור הנשיא על תרומתו למדינת ישראל. אנדרטת הזיכרון לזכר חללי גדוד 77 עמק הבכא. רשת קשר ''משבצת'' חטיבה 7 עמק הבכא קהלני מלחמת יום הכיפורים, רמת הגולן. אנא קראו בסבלנות * הקישו למעבר. בעמק הבכא 9 באוקטובר 1973.

מקום שנלחמו גיבורים נלחמו בגבורה מתו בשביל המדינה נלחמו כמו אריות ובראשם אביגדור קהלני גיבור על חייבים לעשות שם הרצאות.

אנדרטת עמק הבכא (עֹז 77). אביגדור קהלני (77) מאושפז במחלקה פנימית בבית החולים איכילוב במצב קשה בעקבות זיהום. חיפושית חבר מתאריך 4.2.02 48749 הודעות. כוח השריון העיקרי שעמד בקרב ההגנה מול הסורים היה גדוד 77 של חטיבת השריון הסדירה 7, בפיקודו של סאל אביגדור קהלני, והשתתף בו גם כוח מחטיבה 188. אנא קראו בסבלנות * הקישו למעבר. במלחמת יום הכיפורים פיקד על גדוד שריון ברמת הגולן, וניהל את קרב עמק הבכא שזיכה אותו בעיטור הגבורה, בו היו כוחות צהל במיעוט מספרי מול הסורים. מאות טנקי אויב הציפו את צירי הפריצה מכל עבר. אביגדור קהלני, שפיקד אישית, בגבורה יוצאת דופן, על גדוד 77, גרף את כל התהילה על קרב עמק הבכא שבלם את השריון הסורי מלרדת לעמק החולה. לאחר הקמתו, מדי פעם ירד הגדוד לתקופת אימון בסיני והתמקם ליד אבן סימון מצרית מס' 77. בעמק הבכא 9 באוקטובר 1973. בקרב זה, כוחות שריון וחיר סוריים ניסו להבקיע את קו החזית בצפון רמת הגולן, הקרב התנהל בטווחים קצרים ביותר וחטיבות צהל ספגו אבידות קשות במשוריינים ובנפש. אנדרטת הזיכרון לזכר חללי גדוד 77 עמק הבכא. בעקבות הלחימה קיבל קהלני את עיטור הגבורה וכתב את הספר עז 77.

עמק הבכא קיבל הארה והכרה שתוארו בכתובים לאור הקרב ההרואי של מגד 77, סאל אביגדור קהלני. אנא קראו בסבלנות * הקישו למעבר. עמק הבכא, המכונה גם פתחת קוניטרה או פתחת קוניטרה צפון. לא רק גדוד 77 לחם שם, ולא רק חטיבה 7. המיתוסים הגדולים ביותר במלחמות ישראל הוא קרב עמק הבכא ברמת הגולן, בעיצומה של מלחמת יום הכיפורים.

Ua3w255iszqcjm
Ua3w255iszqcjm from www.israelhayom.co.il
מקום שנלחמו גיבורים נלחמו בגבורה מתו בשביל המדינה נלחמו כמו אריות ובראשם אביגדור קהלני גיבור על חייבים לעשות שם הרצאות. אור ליום שלישי כ''ז בתשרי תשע''ד 22:51 30.09.13. אביגדור קהלני (77) מאושפז במחלקה פנימית בבית החולים איכילוב במצב קשה בעקבות זיהום. מבט מזרחה אל עמק הבכא מן האנדרטה. בעקבות הלחימה קיבל קהלני את עיטור הגבורה וכתב את הספר עז 77. הקליפ שהופק במיוחד לימים הנוראים מאגד בתוכו את תפילת החזן בבית הכנסת הגדול באלנבי ביחד עם חיילי צהל מהיחידות השונות וסובב סביב מלחמת יום הכיפורים וגיבור המלחמה תאל (מיל') אביגדור קהלני אשר היה מפקד גדוד בחטיבת שריון שלחם בקרבות עמק הבכא והוענק לו עיטור הגבורה. על אותו קרב מיתולוגי ניצח תאל במיל. ‎תצפית עמק הבכא‎ was merged with this page.

הקרב בעמק הבכא, בו הביסו טנקים ישראלים בודדים כוח סורי עדיף, נחשב עד היום לסמל לניצחון הנחישות ורוח ההקרבה.

מלחמת יום הכיפורים, רמת הגולן. בקרב זה, כוחות שריון וחיר סוריים ניסו להבקיע את קו החזית בצפון רמת הגולן, הקרב התנהל בטווחים קצרים ביותר וחטיבות צהל ספגו אבידות קשות במשוריינים ובנפש. מקום שנלחמו גיבורים נלחמו בגבורה מתו בשביל המדינה נלחמו כמו אריות ובראשם אביגדור קהלני גיבור על חייבים לעשות שם הרצאות. אנדרטת הזיכרון לזכר חללי גדוד 77 עמק הבכא. גנרלים בתגובה לדברים אמר קהלני: אך ראוי לציין שהחטיבה ביצעה את קרב הבלימה לכל רוחב החזית בת 30 גדוד 77 בפיקוד סאל אביגדור קהלני, שנע כזכור לפתחת קוניטרה, נערך בגבעת הבוסטר. בין היתר פוגשים התלמידים באנדרטת עז77 אל מול עמק הבכא את אביגדור קהלני. על אותו קרב מיתולוגי ניצח תאל במיל. חלק מטנקי הגדוד, בפיקודו של אביגדור קהלני, המגד, הועסק במשימות נואשות אחרות. מאות טנקי אויב הציפו את צירי הפריצה מכל עבר. הגדוד מוכר במיוחד בזכות הקרב המפורסם אותו ניהל בעמק הבכא במלחת יום הכיפורים בפיקודו של אביגדור קהלני. הוא נחשב לקרב המוצלח ביותר במלחמה, ואולי אף בכל מלחמת ישראל. קרב עמק הבכא היה אחד מקרבות הבלימה כנגד התקפות הצבא הסורי בימיה הראשונים של מלחמת יום הכיפורים.

בצפונה של רמת הגולן משתרע עמק שרוחבו כארבעה קילומטרים בין תל חרמונית לרכס הבוסטר שמצפון לעיר קונייטרה. 14 495 просмотров 14 тыс. 33 שנה אחרי הקרב ההרואי ביים אביגדור קהלני סרט המשחזר את האירועים.nrg מביא מבט ראשון. בקרב זה, כוחות שריון וחיר סוריים ניסו להבקיע את קו החזית בצפון רמת הגולן, הקרב התנהל בטווחים קצרים ביותר וחטיבות צהל ספגו אבידות קשות במשוריינים ובנפש. אביגדור קהלני, שפיקד אישית, בגבורה יוצאת דופן, על גדוד 77, גרף את כל התהילה על קרב עמק הבכא שבלם את השריון הסורי מלרדת לעמק החולה.

מיצ×' קר×' עמק ×
מיצ×' קר×' עמק ×"×'כא מחירים שעות פעילות ויצירת קשר טיולי from www.tiuli.com
בעמק הבכא 9 באוקטובר 1973. 14 495 просмотров 14 тыс. קרב עמק הבכא הוא אחד מקרבות הבלימה הקשים שידע צהל במלחמת יום הכיפורים. רשת קשר ''משבצת'' חטיבה 7 עמק הבכא קהלני מלחמת יום הכיפורים, רמת הגולן. אור ליום שלישי כ''ז בתשרי תשע''ד 22:51 30.09.13. אביגדור קהלני, שפיקד אישית, בגבורה יוצאת דופן, על גדוד 77, גרף את כל התהילה על קרב עמק הבכא שבלם את השריון הסורי מלרדת לעמק החולה. לאחר הקמתו, מדי פעם ירד הגדוד לתקופת אימון בסיני והתמקם ליד אבן סימון מצרית מס' 77. לא רק גדוד 77 לחם שם, ולא רק חטיבה 7.

תארו לכם שסיפור הגבורה של קרב עמק הבכא במלחמת יום הכיפורים היה נגמר אחרת.

הקליפ שהופק במיוחד לימים הנוראים מאגד בתוכו את תפילת החזן בבית הכנסת הגדול באלנבי ביחד עם חיילי צהל מהיחידות השונות וסובב סביב מלחמת יום הכיפורים וגיבור המלחמה תאל (מיל') אביגדור קהלני אשר היה מפקד גדוד בחטיבת שריון שלחם בקרבות עמק הבכא והוענק לו עיטור הגבורה. כוח השריון העיקרי שעמד בקרב ההגנה מול הסורים היה גדוד 77 של חטיבת השריון הסדירה 7, בפיקודו של סאל אביגדור קהלני, והשתתף בו גם כוח מחטיבה 188. שלושה לילות ושלושה ימים נמשכו קרבות הבלימה הנואשים. שמעתי את קרן מרציאנו משתלחת בי אתמול, ממש בחוסר בושה. קהלני אמר את הדברים על רקע כוונת הצבא לשלב נשים במערך הלוחם של חיל השריון. גם בשנת תשנד, כשהיה חבר בקואליציית רבין ורמת הגולן עלתה על הפרק, פניו נשקפו מכל שלט חוצות כמי שמתנגד לנסיגה מהגולן. קהלני הסתער בראש הכוח ובאחת מהפעולות השמיד לבדו שלושה טנקים סורים שהיו במרחק 50 מטרים בלבד מהטנק עמו לחם. אבל הסיפור המלא על אותו הקרב עדיין לא סופר. קהלני ארגן טנקים מיחידות שונות, והוביל אותם לקרבות בלימה נגד הסורים שהיו בעדיפות מספרית ברורה, 150 טנקים מול 470. סיכום היום בהתכנסות מרשימה של כל התלמידים המשתתפים ביום זה, הכולל נאומים של בעלי תפקידים בצהל, מפגן אש מרשים בהשתתפות חילות שונים (שריון, תותחנים ורגלים), וכן בסופו הופעה של להקה צבאית. מפרוץ המלחמה ועד צהרי יום שלישי 9.10.73. מאמץ עיקרי הופנה עי הסורים בציר המוביל מן החרמונית (עמק הבכא) בואכה גשר בנות יעקב. ‎תצפית עמק הבכא‎ was merged with this page.

אך ראוי לציין שהחטיבה ביצעה את קרב הבלימה לכל רוחב החזית בת 30 גדוד 77 בפיקוד סאל אביגדור קהלני, שנע כזכור לפתחת קוניטרה, נערך בגבעת הבוסטר אביגדור קהלני. בעל עיטור הגבורה ממלחמת יום הכיפורים, עיטור המופת ממלחמת ששת הימים, ועיטור הנשיא על תרומתו למדינת ישראל.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook